O nama

Intonacija je tvrtka za digitalne medije, osnovana potkraj 2014. godine. Osnivači tvrtke su Marko Ćustić i Plamenko Cvitić, dugogodišnji novinari i urednici u hrvatskim medijima, a u tvrtki su još angažirani mladi, stručni i dinamični urednici, novinari, programeri, digitalni stručnjaci i prevoditelji. Prije osnivanja Intonacije, Marko Ćustić je bio glavni urednik tjednika Aktual, a Plamenko Cvitić glavni urednik poslovnih dnevnih novina Business.hr. Na tržištu smo trenutačno prisutni sa šest specijaliziranih internetskih portala, nekoliko "tailor made" projekata koji su proizvedeni za klijente, a usporedno razvijamo i niz jedinstvenih content & digital projekata za globalno tržište. Tvrtka je od samog osnutka projektno organizirana i to kroz tri ključne divizije, tj. odjela:
into27

Content factory

U nepreglednom moru internetskih stranica bitan detalj koji čini razliku je - sadržaj. Mi vjerujemo u dobar sadržaj, jer on, uostalom, dovodi do dobre i vjerne publike. Zato smo izuzetnu važnost pridali našem content odjelu - šarolikoj skupini vrhunskih novinara i urednika koji znaju proizvesti vrijedne, zanimljive, relevantne i točne medijske sadržaje koji naše portale čine jedinstvenim.
into37

Geek and design lab

Digitalni mediji moraju biti u skladu sa svjetskim tehnološkim trendovima, a istovremeno i izuzetno vizualno dojmljivi. Za to je zadužena heterogena skupina IT profesionalaca i vizualnih stručnjaka (dizajnera i fotografa) koji su spremni svaki portal i svaki sadržaj podići na novu kvalitativnu razinu.
into41

Social media team

Društvene mreže su puteljci, ceste i autoceste modernog društvenog života. Ono što je nekad bio dnevnik u 19.30, danas je Facebook objava. Zato smo razvili poseban odjel koji se isključivo i neprekidno bavi našom prisutnošću i promocijom naših proizvoda i sadržaja na svim relevantnim društvenim mrežama.